.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در چند قدمی نهاد قانونگذاری صورت گرفت؛
تردد یک نماینده در خیابان ورود ممنوع با ماشین گران‌قیمت!
یکی از نمایندگان تهران در حالی که سوار بر خودروی گران قیمت چند ده میلیونی بوده، در خیابان ورود ممنوع جولان می داد و حتی مانع تردد اتومبیل ها در مسیر اصلی خود شد. به گزارش خبرنگار جهان این نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم است که البته سابقه نمایندگی در مجلس هشتم را هم در کارنامه خود دارد.

این نماینده که باید خود مظهر رعایت قانون در کشور باشد، متاسفانه در جلوی چشمان حیرت زده چندین مدیر، خبرنگار و اهالی رسانه در خیابان ورود ممنوع تردد کرد و حتی با تردد خود مانع حرکت اتومبیل ها در مسیر اصلی خیابان شد.

برخی از این مدیران در حالی که در خیابان قائم -که در چند قدمی شمال مجلس قرار دارد و از شرق به غرب هم یک طرفه است-، در حال حرکت در مسیر اصلی خود بودند، ناگهان مشاهده کردند که این نماینده در خلاف جهت مسیر و از غرب به شرق، در این خیابان یک طرفه در حال تردد است و حتی عبور وی باعث شد تا چند اتومبیل که با رعایت قانون در حال تردد بودند، متوقف شده و در کنار خیابان بایستند.

این در حالی است که چون این نماینده در خیابان یک طرفه عبور می کرد، باید برای عبور اتومبیل هایی که در مسیر اصلی خود بودند، می ایستاد و بعد به حرکت خلاف قانون خود ادامه می داد.

اهالی رسانه بعد از مشاهده این صحنه بسیار تعجب کردند که چرا قانونی که خود نمایندگان مجلس شورای مصوب می کنند، از سوی یک نماینده و آن هم در کنار خانه ملت نادیده گرفته می شود.

طبق قانون مصوب خود مجلس شورای اسلامی علاوه بر جریمه سنگین مادی، درج 4 امتیاز منفی برای راننده متخلف از جمله جرایم در نظر گرفته شده برای برخورد با راننده متخلف در ورود ممنوع است.

در این باره یک نماینده مجلس در گفتگو با جهان با تاکید بر اینکه این مسئله موجب انتقاد و سئوال اکثریت نمایندگان مجلس است، گفت: قاطبه و اکثر نمایندگان قانونمدار هستند و به هیچ وجه اهل سوء استفاده از موقعیت خود یا قانون شکنی نیستند و حساب اینگونه افراد از حساب سایرین جداست.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 شهريور 1391
این موجودات کسانی هستند که اگر کسی به انان تذکر دهد بحث خطر اسلام و انقلاب را مطرح میکنند و تذکر دهنده اخر باید توبه و استغفار نماید
نا شناس 20 شهريور 1391
اینان قبل از اینکه با آراء مردم به مجلس بروند قانون را رعایت می کنند با وانت در خیابانها چرخ می زنند بخاطر نما. وقتی وارد مجلس شدند قانون برایشان بی معنی است.
م---ن 20 شهريور 1391
قانون اجرای آن خوب است آن هم برای همسایه نه من وخانواده من مورد دیگر هم مصداق پیدا میکنند اگر کسی منافع من را به خطر انداخت چنان دم از قانون و اجرای آن می زنبم که نماینده مجلس بیاید و قانون را از ما یاد بکیرد ای کاش همه ما مطیع قانون می بودیم حتی قانونی که دارای ابهام باشد چرا که هیچی بدتر از بی قانونی و عدم اجرای قانون نیست و وای برکس ویا کسانی که قانون را سبک بشمارند وخودشان راسنکین تر از قانون بدانند که این آخری فاجعه است و وای بر آن نماینده !!!ای!!!! که یک دنیا جای تاسففففففف دارد
نا شناس 21 شهريور 1391
1-در خیابان ورود ممنوع جولان می داد و حتی مانع تردد اتومبیل ها در مسیر اصلی خود شد
2-در خیابان ورود ممنوع تردد کرد و حتی با تردد خود مانع حرکت اتومبیل ها در مسیر اصلی خیابان شد.
3-در این خیابان یک طرفه در حال تردد است و حتی عبور وی باعث شد تا چند اتومبیل که با رعایت قانون در حال تردد بودند، متوقف شده و در کنار خیابان بایستند.
4-چون این نماینده در خیابان یک طرفه عبور می کرد، باید برای عبور اتومبیل هایی که در مسیر اصلی خود بودند، می ایستاد و بعد به حرکت خلاف قانون خود ادامه می داد.


چند بار ؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.